V povezavi z obiskano spletno trgovino https://www.swingy.net in nakupom izdelkov na njej, velja, da je:
1. Ponudnik spletne trgovine oziroma prodajalec
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Swingy (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja Taba d.o.o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju »Trgovec«).
TABA, trgovina in zastopanje, d.o.o.
Topniška ulica 4
1000 Ljubljana
Matična številka: 3663701000
Davčna številka: SI 60521155
elektronski naslov: info@swingy.net
Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
2. Uvodne definicije pojmov
- TABA, trgovina in zastopanje, d.o.o. (v nadaljevanju: družba): je razvijalka in ponudnica lastne spletne trgovine – https://www.swingy.net (v nadaljevanju: spletna trgovina) in prodajalka izdelkov na njej.
- Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine https://www.swingy.net (v nadaljevanju: Splošni pogoji): s temi Splošnimi pogoji družba ureja sklepanje pogodb na daljavo s potrošniki prek svetovnega spleta, kar skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in Zakonom o elektronskih komunikacijah, Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, ter drugimi zakonskimi ter podzakonskimi akti predstavlja storitev informacijske družbe, ter terja, da družba potrošniku nudi tu zajete informacije. Zadnja različica teh Splošnih pogojev je trajno objavljena na povezavi: https://www.swingy.net/terms ,
- obiskovalec spletne trgovine (v nadaljevanju: uporabnik oziroma obiskovalec): je oseba, ki je obiskala oziroma navigira po spletni trgovini in njenih podstraneh,
- nakup: sklenitev pogodbe na daljavo za nakup izbranih izdelkov preko oddaje spletnega naročila, po objavljeni ceni in v skladu s pogoji ter določili Splošnih pogojev, ki veljajo v času oddaje naročila,
- potrošnik: skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti,
- kupec: je uporabnik, ki je na spletni trgovini uspešno opravil nakup. V kolikor kupec ne ustreza definiciji potrošnika (npr. nakup na spletni trgovini opravi pravna oseba), družba takemu kupcu ni dolžna nuditi tistih jamstev, ki jih skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov te Splošni pogoji podeljujejo potrošnikom. V takih primerih si družba pridržuje pravico, da po opravljenem nakupu obvesti kupca, ki ni potrošnik o tem, kateri deli teh Splošnih pogojev veljajo oziroma urejajo njuno razmerje.
3. Dostopnost informacij
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
4. Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točko 3). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.
5. Postopek nakupa
5.1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
5.2. Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave uporabnika (kupca) kontaktira tudi telefonsko ali na način, ki ga je uporabnik dovolil, oz. prek kontakta, ki ga je navedel ob nakupu. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 6).
5.3. Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
6. Kupoprodajna pogodba
Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).
7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 30-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovca kontaktira na elektrosnski naslov info@swingy.net in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.
Kupljene izdelke je treba vrniti Trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 30-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu, vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon. Trgovec vrne prejeta plačila uporabniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kupec), razen če je uporabnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če uporabnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.
Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.
Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.
Uporabnik lahko trgovca na napako opozori po elektronskem sporočilu.
Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se trgovec zavezuje, da bo te skušal poravnati v najkrajšem možnem času.
Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.
Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik (kupec) ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.
8. Garancija za tehnično blago
Za izdelek velja garancija, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Za izdelek, za katerega je izdana garancija, prodajalec, ob izpolnjevanju garancijskih pogojev in v garancijskem roku, kupcu jamči za brezhibno delovanje izdelka. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni v garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Prodajalec kupcu jamči za brezhibno delovanje izdelka za garancijski čas, ki teče od izročitve izdelka kupcu. Garancijski rok je eno leto, oz. kolikor je označeno na garancijskem listu. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom oz. računom, zato naj ju kupec skrbno shrani.
Če izdelek, za katerega je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov v garancijskem roku od prodajalca zahteva najprej odpravo napak. Prodajalec se zavezuje, da bo napake pri delovanju izdelka, ki bi se pojavile v garancijskem roku, na svoje stroške odpravil sam, v času, ki ne bo daljši od 45 dni, in ki začne teči z dnem prejema reklamiranega izdelka. Če izdelek ni popravljen v 45 dneh, mora prodajalec kupcu zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Če prodajalec v roku ne popravi ali zamenja izdelka, lahko kupec odstopi od pogodbe in zahteva vračilo kupnine.
Garancija začne veljati z dnem izročitve izdelka kupcu in velja za napake v materialu in izdelavi in za vse dele na izdelku, razen za potrošni material. Garancija preneha veljati:
- pri okvarah zaradi neupoštevanja navodil za uporabo,
- pri okvarah zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja,
- pri okvarah zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanskih poškodb izdelka, ki jih je povzročil kupec, in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela ipd.),
- če je v izdelek posegal kupec ali druga nepooblaščena oseba (vključno z nepooblaščenimi serviserji),
- pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka,
- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
Ob morebitnem garancijskem zahtevku bo prodajalec preveril, ali gre za napako v materialu oz. izdelavi izdelka, in ob potrditvi le-tega se bo opravilo garancijsko popravilo. Če se ugotovi, da gre za obrabo ali poškodbo, oz. napako nastalo zaradi neprimerne uporabe ali obrabe izdelka, se garancijski zahtevek zavrne. Za uveljavljanje garancije se z izdelkom in računom in garancijskim listom oglasite pri prodajalcu oz. pooblaščenem servisu, ki je naveden na garancijskem listu. Ta bo uredil vse potrebno za odpravo napak.
Garancijske pravice potrošnika ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake na izdelku.
9. Garancija na zadovoljstvo in zavarovanje
Zavezali smo se najvišjim etičnim standardom pri poslovanju in zaščiti potrošnikov, kar predstavlja tudi naša 100-odstotna garancija na zadovoljstvo.
V skladu s pogoji, določenimi v nadaljevanju, zagotavljamo 30-dnevno (60-dnevno, če je stranka (kupec) kupila to možnost) možnost vračila, tj. garancijo na zadovoljstvo. To stranki (kupcu) omogoča, da kupljene izdelke vrne tudi po poteku 14-dnevne pravice do odstopa od pogodbe. To lahko stranka (kupec) stori tako, da nam izdelke pošlje nazaj na naslov TABA d.o.o., Topniška ulica 4, 1000 Ljubljana, Slovenija. Stranki bomo vrnili celotno kupnino izdelkov, razen stroškov dostave in vračila, pod pogojem, da je kupec izpolnil vse pogoje v nadaljevanju.
Za uveljavljanje garancije na zadovoljstvo je stranka (kupec) dolžna izpolniti spletno zahtevo za uveljavljanje garancije na zadovoljstvo. Z izpolnitvijo omenjenega spletnega obrazca se smatra, da stranka (kupec) uveljavlja svojo pravico do uveljavljanja garancije na zadovoljstvo. Izpolnitev omenjenega spletnega obrazca je edini veljaven način za uveljavljanje garancije na zadovoljstvo. Ponudnik ne upošteva nobene druge oblike komunikacije v zvezi s tem.
Izdelki, ki imajo garancijo na zadovoljstvo, so vidno označeni v spletni trgovini. Če stranka (kupec) z nakupom ni zadovoljna, ji trgovec v 30 dneh (60 dneh, če je stranka (kupec) kupila to možnost) od datuma uveljavljanja garancije na zadovoljstvo kupnino v celoti povrne. Edini strošek, ki zaradi uveljavljanja garancije na zadovoljstvo bremeni stranko (kupca), je strošek vračila izdelkov trgovcu.
Garancija na zadovoljstvo je veljavna 30 dni (60 dni, če je stranka (kupec) kupila to možnost) od prejema pošiljke za količino izdelkov, ki jih ena oseba uporabi v obdobju 1 meseca. Stranka (kupec) lahko prejme tudi vračilo kupnine za pakete, namenjene večmesečni uporabi, vendar mora stranka (kupec) vrniti trgovcu neuporabljene izdelke v originalnih embalažah in količinah, vrniti pa mora tudi embalažo že rabljenih izdelkov, razen če so ti bili uničeni, poškodovani ali izgubljeni, ali pa se je njihova količina zmanjšala, ne da bi jih stranka (kupec) uporabila.
Garancijo na zadovoljstvo je mogoče uveljavljati samo z originalnim računom.
Stranka (kupec) ne more uveljavljati garancije na zadovoljstvo več kot enkrat letno za enak izdelek. Stranka (kupec) lahko v roku enega leta uveljavlja največ tri garancije na zadovoljstvo za različne izdelke. Določba tega odstavka se uporablja za 30-dnevno in 60-dnevno pravico do vračila.
Trgovec zagotavlja, da bo izdelek deloval v skladu s svojim namenom, če bo uporabnik (kupec) sledil priloženim navodilom. To je podlaga za uveljavljanje garancije na zadovoljstvo. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov nam pišite na elektronski naslov info@swingy.net.
Če je stranka (kupec) kupila zavarovanje pošiljke in se izkaže, da so dostavljeni izdelki (ali embalaža) kakor koli poškodovani, ima stranka (kupec) pravico, da se ji isti izdelki ponovno pošljejo, brez kakršnih koli vprašanj in brez potrebe po dokazovanju škode na prejetih izdelkih ali embalaži. Zahtevek lahko vložite tako, da nam pošljete fotografijo poškodovanih izdelkov in/ali embalaže na naslov info@swingy.net.
10. Obdelava in dostava naročil
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbena partnerja Trgovca za dostavo pošiljk sta navedena ob zaključku nakupnega procesa.
V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.
11. Varnost
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
12. Politika zasebnosti
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.
13. Odgovornost
Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.
Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
15. Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Zdravo zame. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja TABA d. o. o., v Ljubljani, dne 14.11.2022.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!